آموزش kwfinder (خرید ابزار + 2 مثال)

Wiki Article














آموزش ابزار kwfinder (خرید + 2 مثال)


فیلم آموزش ابزار kwfinder










لینک سایت های ارائه ابزار


سایت های زیر هیچ ترتیب خاصی ندارند و من به صورت رندوم اضافه میکنم سایت های جدید رو.


سایت فروش ابزار سئو 1


سایت فروش ابزار سئو 2


این را کشف کنید

متن ویدئو آموزش ابزار kwfinder


داخل این ویدئو می‌خوایم با ابزار KWFinder کار کنیم و بگیم که چطوری به کمک این ابزار کلمات کلیدی رو استخراج کنیم، میزان سرچ رو بدست بیاریم و از طرف دیگه رقابت توی اون کلمه کلیدی رو مشخص کنیم. وقتی از طریق همون ابزار اشتراکی که بهتون گفتم، وارد قسمت KWFinder بشید اولین صفحه‌ای که می‌بینید یه همچین ساختاری داره. تو قسمت اول کلمه کلیدیه خودمون رو باید قرار بدیم. من کلمه مانتو رو می‌نویسم مجدد. توی قسمت دوم باید موقعیت جغرافیایی رو مشخص کنیم که شما چیزی رو نمی‌خواد تغییر بدید. توی قسمت سوم هم باید زبان رو انتخاب کنیم که من زبان فارسی رو انتخاب کردم.


باید بگم که این ابزار و ابزار Keywordtool تنها ابزارهایی هستند که زبان فارسی رو پشتیبانی می‌کنند. و در نهایت میگیم که این کلمه کلیدی رو برای ما آنالیز کنه‌. بعد از اینکه کلمه کلیدی رو بررسی کرد با یه همچین صفحه‌ای رو به رو میشیم. توی این قسمت داره کلمه کلیدی خودمون و همچنین کلمات کلیدی Longtail رو برای ما میاره و پیشنهاد میده بهمون.


که همینطور از پایین می‌بینید ۷۰۰ تا کلمه کلیدی رو برای ما آورده که حداقل یه کلمه‌ی مانتو داخل اون‌ها هست. حالا اگر بخوام یکی از اینا رو بررسی کنم، کلمه مانتو قسمت بعدی که در موردش حرف میزنه وضعیت Trend اون توی ۱۲ ماه پیشه. و می‌تونیم به صورت تقریبی ببینیم که روند رشد داشته یا روندش رو به کاهش بوده. میزان سرچ رو داره اینجا بررسی می‌کنه. اگر بخوایم خیلی دقیق‌تر میزان سرچ رو ببینیم می‌تونیم از این قسمت، میزان سرچ ماهانه طبق همین تاریخ‌هایی که گفته می‌تونیم متوجه بشیم که میزان سرچ توی اون تاریخ‌ها به چه صورت بوده. توی قسمت بعدی هم همینطور که می بینید، میزان سرچ ماهیانه اون کلمه کلیدی رو مشخص کرده.


البته باید بگم طبق تجربه‌ای که داشتم و آنالیز کردم و مقایسه‌ای که بین وب‌سایت‌ها داشتم، وقتی اومدم یه کلمه کلیدی رو توی KWFinder زدم و همون اطلاعات کلمه کلیدی رو توی یک وب‌سایت واقعی که توی نتایج گوگل بالا بود مقایسه کردم، اگر این عدد رو ضربدر ۱۰ کنیم چیزی شبیه اون عدد واقعی میشه و میزان سرچ واقعی رو تقریباً بدست میاریم. یعنی می‌تونیم بگیم کلمه مانتو رو میزان سرچش رو اگر ضربدر ۱۰ کنیم، بازدید ماهیانه اون سایت بدست میاد. یعنی توی این کلمه ما چیزی حول و حوش ۱۰۰٫۰۰۰ تا بازدید ماهیانه این کلمه کلیدی میشه.


البته بازم بگم وقتی میگم ضربدر ۱۰ کنیم به صورت تقریبیه‌. یه وقتایی بیشتر میشه یه وقتایی کمتر ولی به صورت میانگین بعد از اون آنالیزهایی که انجام دادم روی صدها کلمه کلیدی دیدم عددی که از همه نزدیک‌تره عدد ۱۰ هست. برای همین همه‌ی این کلمات رو اگر می‌خواین میزان سرچی که به واقعیت نزدیکتر هست رو داشته باشید، کافیه اون رو ضربدر ۱۰ کنید. که از قسمت هم می‌تونید تمام این کلمات و تمام Data هاش رو تیک بزنید و خروجی بگیرید خیلی راحت، حالا هم می‌تونه توی Clipboard باشه هم میتونید یه Export بگیرید برای فایل اکسلتون.


توی این بخش هم داره میزان سختی کلمات کلیدی رو برای ما مشخص می‌کنه. Keyword Difficulty  همون‌طور که قبلاً هم گفتم به پارامتری هست که نمیشه ۱۰۰ درصد مشخصش کرد و بگیم که این عدد خیلی دقیقه. ولی اتفاقی که میفته چیه؟ زمانی که داریم ۱۰ تا کلمه کلیدی و ۱۰ تا حوزه کاری رو با همدیگه مقایسه می‌کنیم می‌تونیم با کمک عددهایی که اینجا داره بهمون میگه و Keyword Difficulty رو مشخص می‌کنه به صورت کلی متوجه بشیم میزان رقابت بین این دوتا کلمه کلیدی و این دوتا حوزه کاری به چه صورته.


این قسمت هم که قبلاً توضیح دادم و این پایین هم وضعیت Serp یا همون صفحه‌ای نتایج گوگل رو نشون میده. داره میگه‌‌ روی یه کلمه کلیدی چه صفحاتی بالا هستند. برای اینکه بهتر اون مبحث مقایسه کلمات کلیدی رو درک کنید و همونجایی که گفتم رقابت بین کلمات کلیدی رو متوجه بشید، من یه بار دیگه ابزار KWFinder رو باز میکنم و یک کلمه‌ کلیدی تو همین حوزه کاری رو سرچ می‌کنم. مثلا کلمه‌ی شومیز. پرشین هست. خب ببینین از نظر میزان سرچ که اینجا هست. از طرف دیگه داره میزان رقابت هم بهمون میگه.


خب این کلمه کلیدی میزان رقابتش مثلاً گفته ۲۲ هست، کلمه مانتو ۲۹ هست. ما به صورت حدودی همین‌جا متوجه میشیم که کلمه‌ی مانتو هم سرچ بیشتری داره هم رقابت بیشتری. حالا شما تصور کنید که ۱۰ تا محصول و ۱۰ تا حوزه‌ی کاریه. یه نکته یادم اومد گفتم همین‌جا بهش اشاره کنم، توی این ابزار یه قسمتی داره برای Question اینجا اگر اطلاعاتی بهمون بده کلاً بر این مبنا هست که کلمات کلیدی که فرمت سوالی دارن رو میاد توی این قسمت نمایش می‌ده. همینطور که می‌بینید توی این کلمه کلیدی فرمت سوالی این ابزار واسمون در نیاورد ولی این قسمت رو ابزار Keywordtool خیلی بهتر برامون انجام میده و سوالات یک کلمه کلیدی رو برامون در میاره. اگر درباره ابزار KWFinedr و این مباحثی که گفتم سوالی داشتید می‌تونید تو بخش کامنت همین ویدئو واسم بنویسید.







Report this wiki page